fredag 14 mars 2014




Aktuell fråga 

Lillänges expansion 
      
Jag förvånas över socialdemokraterna som generellt är emot företagare villkorslöst kan ta 40-50 miljoner från skattebetalarna i Östersund för att tillgodose ett danskt fastighetsbolags expansion i Lillänge. Normalt  borde bolaget själv står för alla kostnader som omgärdar köpet av tomtfastigheten.

Att sossar skiljer på folk och folk är inget nytt. I det här fallet får beslutet om särbehandling långtgående konsekvenser både för stan och framtida etableringar.

Trots utbyggnad sakna Lillänge kraften som IKEA genererar för att attrahera kunder från när och fjärran att besöka Birsta. Det borde AnnSofie Andersson kunna inse.

Tragiskt att centerns Carina Asplund anammat Per Åslings strutstaktik att gömma sig i haranger av ord utan betydelse.   

    

1 kommentar:

  1. Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
    Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

    SvaraRadera